Webáruház készítés – Becsüljük meg a webáruházunk törzsvásárlóit!

A webáruházak tulajdonosai igyekeznek folyamatosan új vásárlókat bevonzani a vásárlókörükbe, ilyenkor pedig könnyű elfeledkezni azokról, akik a vásárlások alapját adják. Pedig számos módja van, hogy a törzsvásárlókat biztosítsuk hálánkról.

Webáruház készítés során, már a kezdetekkor érdemes odafigyelni, hogy a rendszeresen vásárlókból törzsvásárlók legyenek. Ha a vásárló kötődik a mi webáruházunkhoz, akkor abban az esetben sem fog máshova menni, ha valahol pár száz forintért olcsóbban tudna vásárolni. Ehhez viszont az szükséges, hogy érezzék, meg vannak becsülve, ki vannak emelve az átlag vásárlók közül. Ennek szerencsére számos módja van. A törzsvásárlókat be lehet venni egy hűségprogramba, ami azt jelenti, hogy a vásárlók hűségpontokat kapnak vásárlásaik után, amiket aztán kedvezményekre tudnak beváltani. A vásárlások mellé a törzsvásárlók kaphatnak kisebb értékű ajándékokat. Biztosan értékelni fogják a gesztust!

Hogy mit fog szólni ehhez a többi vásárló? Jó motiváció lesz számukra, hogy ők is beálljanak a törzsvásárlók sorába. Ha nincs olyan sok törzsvásárló, akkor akár kézzel írt köszönőkártyát is írhatunk nekik. Ha nagy a forgalom, ez már nem ilyen egyszerű. Fentebb már említettük a kedvezményeket a törzsvásárlók jutalmazására. Fontos továbbá azt is megemlíteni, hogy ezeknek érdemes egy határidőt szabni, hogy valóban fel legyenek használva. Továbbá bizonyos összeg felett érdemes ingyenes szállítást garantálni, ezzel is arra sarkalni a vásárlókat, hogy minél magasabb összegben vásároljanak. A megkülönböztetett bánásmód által a törzsvásárlók fontosnak érzik magukat, így nagy eséllyel vissza fognak térni és újra a mi webáruházunkban fog vásárolni.